Tiflis Turu

Kolay Fotoğraf Kültür Yurtdışı

TURUN ÖZETİ

1.GÜN: TRABZON, RİZE, SARP SINIR KAPISI,  BATUM ŞEHİR MERKEZİ

2.GÜN:TİFLİS KENT MERKEZİ - NARİKALA - ETNOĞRAFYA MÜZESİ - KASHVETİ KİLİSESİ - METEKHİ KÖPRÜSÜ - AGMASHENEBELİ

3.GÜN: TİFLİS-MTSKHETA-GORİ-BORJOMİ-BATUM

FİYAT

280,00 TL

TUR PROGRAMI

1.GÜN: TRABZON, RİZE, SARP SINIR KAPISI,  BATUM ŞEHİR MERKEZİ

24 mart 2017 cuma günü Rize meydandan saat 20.00 da hareket ediyoruz. 22.00 da sarp sınır kapısına varıyoruz. kapının durumuna göre tahminen 1 yada iki saat bekledikten sonra kapıyı geçiyoruz. Batum'da panoramik bir gezi yaptıktan sonra 00.00 da rehber eşliğinde Tiflis'e hareket ediyoruz. sabah saatlerinde Tiflis'e varıyoruz.

25 mart 2017 sabah kahvaltımızdan rehber eşliğinde Tiflis Eski Kent Merkezi, Narikala Kalesi, Etnografya Müzesi, Mtatsminda Eğlence Parkı,Sameba Katedrali,St. Nicholas Kilisesi, Kartlis Deda Heykeli, Metekhi Kilisesi, Metekhi Köprüsü, Barış Köprüsü, Abanotubani Semti, St. George Ermeni Katedrali, Özgürlük Meydanı, Güzel Sanatlar Müzesi, Rustaveli Bulvarı, Gürcistan Müzesi, Parlemento Binası,Kashveti Kilisesi, Rustaveli Milli Tiyatrosu, Paliashvili Operası,Agmashenebeli Bulvarı, Marjanishvili Caddesi gezdikten sonra akşam yemeğimizi gürcü dansları eşliğinde alıyoruz. gece konaklayacağımız otelimize varıp dinleniyoruız.

3.GÜN: TİFLİS-MTSKHETA-GORİ-BORJOMİ-BATUM

26 mart 2017 Sabah otelde alacağımız kahvaltının ardından dönüş yolculuğumuzda ilk durağımız, Tiflis şehir merkezinin yaklaşık 20 km. kuzeyinde bulunan ve 1994 yılında UNESCO Dünya Kültür Mirası listesine alınan Gürcistan’ın eski başkenti Mtskheta . Burada , Jvari Manastırı ve Svetitskhoveli Katedrali’ni gördükten sonra  Gürcü asıllı Sovyet lideri Stalin’in doğduğu Gori şehrine vardığımızda Stalin’in Müzesi ve müzenin bahçesinde yer alan Stalin’in doğduğu evi geziyoruz. Bu gezimizin ardından Borjomi kasabasına varış. Teleferikle Borjomi Milli Parkı gezisi ardından Batum’a varış. Batum’da bir Türk lokantasında akşam yemeğimizi aldıktan sonra  Batum Ardagani  Gölü su-ışık ve ses gösterisini izledikten sonra gece Sarp sınır kapısından Türkiye’ye giriş yaparak turumuzu sonlandırıyoruz.

FİYATA DAHİL OLANLAR

-Bütün ara transferler,
-Bütün konaklama, kamp,
-Ören yeri, Müze ve Milli Park girişleri
-Seyahat sigortası

FİYATA HARİÇ OLANLAR

• Öğle yemekleri
  • Otellerdeki ve yemeklerdeki tüm ekstralar
  • Dahillerde Hizmetlerde belirtilmeyen tüm hizmetler
  • Kişisel Harcamalar

TUR ULAŞIM BİLGİSİ

Trabzon Havalimanında siz değerli misafirlerimizi karşılıyoruz. Kara yoluyla ulaşım sağlayan konuklarımızı Rize Merkezde karşılıyoruz.

Üyelerimize özel hizmetlerimizden faydalanabilmek için üye olun.