Karadeniz – Batum Turu

FİYAT

1 100,00 TL

TUR PROGRAMI

1.GÜN: TRABZON HAVALİMANINDAN MİSAFİRLERİMİZİ ALIP MAÇKADA KAHVALTIMIZI YAPMAK İÇİN YOLA ÇIKIYORUZ. MS 295 YILINDA ATİNALI BARNABASIN KURDUĞU 1150 RAKIMLI SÜMELA MANASTIRINI GEZİP FOTOĞRAFLADIKTAN SONRA 2030 RAKIMLI ZİGANA GEÇİDİNE ÇIKIP DOĞANIN EŞSİZ GÜZELLİĞİ FOTOĞRAFLIYORUZ. HAMSİKÖYDE ÖĞLE YEMEĞİ YİYİLİP SONRASINDA 1930 RAKIMLI KAYABAŞI YAYLASINDA KONAKLANACAK OLAN OTELE DOĞRU HAREKET EDİYORUZ.

2.GÜN:OTELİMİZDE SABAH KAHVALTI YAPIP 15 DAKİKALIK YÜRÜYÜŞ SONRASINDA DOĞA MANZARASINI FOTOĞRAFLIYORUZ. ARDINDAN YAYLALARIN ARASINDAN ÇIKIP SAHİL YOLUNU KULLANARAK UZUNGÖLE DOĞRU HAREKET EDİYORUZ. GÖL ETRAFINDA GEZİNİP GÜZEL ANILARIMIZI HATIRLAMAK İÇİN FOTOĞRAFLAR ÇEKİYORUZ. ÖĞLE YEMEĞİNİ GÖL KENARINDA ALIP YENİDEN SAHİL YOLUNU TAKİP EDEREK RİZE'NİN ARDEŞEN İLÇESİNDE BULUNAN FIRTINA DERESİNİ TAKİP EDİP ÇAMLIHEMŞİN ŞENYUVA,ZİLKALE VE PALOVİT ŞELALESİNİ GEZİP DÖNÜŞTE ÇİNÇİVA'DA ÇAY MOLASI VERİYORUZ. ARDINDAN 1350 RAKIMLI AYDER YAYLASINA VARIP OTELİMİZE YERLEŞTİKTEN SONRA AKŞAM YEMEĞİMİZİ VE EĞLENCEMİZİ YAPIP DİNLENMEK İÇİN ODALARIMIZA YERLEŞİYORUZ.

3.GÜN:OTELİMİZDE ALDIĞIMIZ KAHVALTIMIZIN HEMEN ARDINDAN AYDERDEKİ MANZARA TEPESİNE ÇIKIP GELİN TÜLÜ ŞELALESİNİN OLAĞANÜSTÜ GÜZELLİĞİNİ FOTOĞRAFLIYORUZ. AYDER ŞENKLİK ALANINA DOĞRU SERBEST ZAMAN VERİP SONRASINDA RAFTİNG TESİSİSİMİZE VARIYORUZ BURDA HEYECAN VE ADRENALİN İSTEYEN MİSAFİRLERİMİZ RAFTİNG VE ZİPLİNE YAPABİLİRLER. ÖĞLE YEMEĞİNİ TESİSİMİZDE ALIP SAHİL YOLUNU TAKİP EDEREK ARTVİN İLİ ARHAVİ İLÇESİNDE ÇİFTEKÖPRÜ VE MENÇUNA ŞELALESİNİ FOTOĞRAFLAYIP 1550 RAKIMLI BORÇKA KARAGÖL'E DOĞRU HAREKET EDİYORUZ. DOĞANIN GÖZ KAMAŞTIRAN MANZARASINI FOTOĞRAFLADIKTAN SONRA HOPA'DA KONAKLAYACAĞIMIZ OTEL GÜZERGAHINDA HAREKET EDİYORUZ.

4.GÜN:OTELİMİZDE ALDIĞIMIZ KAHVALTIDAN ARDINDAN BATUM ŞEHİR MERKEZİNE VARMAK İÇİN SARP SINIR KAPISINA DOĞRU ERKENDEN YOLA ÇIKIYORUZ.SINIR KAPISINI GEÇTİKTEN HEMEN SONRA GONİO-APSAROS KALESİNİ PANORAMİK GÖRÜYORUZ HEMEN ARDINDAN BATUM ŞEHİR MERKEZİNE DOĞRU DEVAM EDERKEN BATUM SINIRLARINDA DENİZLE BULUŞAN ÇORUH NEHRİ ÜZERİNDEN GEÇİP DÜNYANIN 2. BÜYÜK BOTANİK BAHÇESİ OLAN BATUM BOTANİK PARKINI GEZİP FOTOĞRAFLADIKTAN SONRA ÖĞLE YEMEĞİMİZİ ALMAK İÇİN TÜRK RESTORANTIMIZA GİDİYORUZ.ARDINDAN BATUM ŞEHİR MERKEZİNE GEÇİLİP TARİHİ YERLER VE KÜLTÜREL YAPITLAR GÖRÜLMEYE GİDİYORUZ. DİNLENMEK İÇİN OTELİMİZE DOĞRU YOLA ÇIKIYORUZ.

5. GÜN: OTELİMİZDE ALDIĞIMIZ KAHVALTIDAN ARDINDAN RİZEDE ÇAY FABRİKASI VE RİZE BEZLERİNE UĞRAYIP İSTEYENLERİN HEDİYE ALIŞVERİŞİ YAPMASININ ARDINDAN HAVALİMANINA DOĞRU YOLA CIKIYORUZ. YOLCULARIMIZI UĞURLAMANIN SONRASINDA TURUMUZU SONLANDIRIYORUZ.

Tek Kişilik Oda İLAVE 49 TL

-Seyahat sigortası

FİYATA HARİÇ OLANLAR

• Öğle yemekleri
  • Otellerdeki ve yemeklerdeki tüm ekstralar
  • Dahillerde Hizmetlerde belirtilmeyen tüm hizmetler
  • Kişisel Harcamalar

TUR ULAŞIM BİLGİSİ

Trabzon Havalimanında siz değerli misafirlerimizi karşılıyoruz. Kara yoluyla ulaşım sağlayan konuklarımızı Rize Merkezde karşılıyoruz.

TUR HAKKINDA TAVSİYELER

*Gürcistan’a ağrı kesiciler başta olmak üzere ilaç sokmak kesinlikle yasaktır. Konu ile ilgili detaylı bilgiyi rehberlerimizden alabilirsiniz.
*Gürcistan hükümeti 10 yılı aşmış, soğuk damgası belli olmayan, eski, deforme olmuş, kenarları bozulmuş olan kimlik ile giriş yapmayı kabul etmemektedir.
*Nüfus cüzdanı ile Gürcistan’a seyahat edecek 18 yaşından küçük vatandaşlarımız, Gümrük Bakanlığı mevzuatı uyarınca anne ve babalarının nezaretinde veya anne ve babaların birlikte nezaretinde veya yanlarında bulunmayan anne ve babasının yazılı resmi (noterden alınacak) muvafakatini ibraz etmek sureti ile Türkiye’den çıkış işlemi yapabilecektir.
6 yaş üzeri çocukların kimliğinde fotoğraf olması gereklidir.
Yurt dışından Türkiye’ye pasaportla giriş yapmış olan yabancı misafirlerin Gürcistan’a gidip Türkiye’ye dönebilmesi için Türkiye’ye çoklu vize girişi almış olmaları gerekir. Ayrıca Gürcistan’ın pasaport ya da kimliklerin ait olduğu ülkelere olan vize protokolüne göre vizeli – vizesiz geçiş sağlanacaktır.

Üyelerimize özel hizmetlerimizden faydalanabilmek için üye olun.